Doprava a platba
Způsob dopravy | do 999 Kč | nad 999 Kč |
---|---|---|
Vyzvednutí na prodejně Praha 10-Uhříněves / Ostrava-Poruba |
ZDARMA | ZDARMA |
Zásilkovna výdejní místo |
69 Kč | ZDARMA |
WE-DO | 89 Kč | ZDARMA |
GLS | 109 Kč | ZDARMA |
Poškození při přepravě
Ihned po obdržení zásilky zkontrolujte její úplnost a poškození při přepravě a v případě viditelného poškození ji odmítněte převzít.
Pokud to není možné, vyfoťte prosím poškození a krabici si prozatím uschovejte. Ihned kontaktujte náš tým na čísle +420 226 886 364. Poškození je třeba co nejdříve zdokumentovat, aby nezaniklo vaše právo na vrácení peněz.
Nepodání reklamace nebo nekontaktování nás nemá vliv na vaše zákonná záruční práva. Pokud tak však učiníte, umožníte nám uplatnit vlastní nároky vůči poskytovateli přepravních služeb.
Způsob platby | Informace | Cena |
---|---|---|
ComGate | Online platba kartou Online bankovní převod |
ZDARMA |
Bankovní převod | Převodem na náš bankovní účet | ZDARMA |
Dobírka | Při doručení zboží | ZDARMA |
Hotově | Při osobním převzetí zboží na prodejně | ZDARMA |