KAYLAND Pánské trekové boty ALPHA GTX dark grey/lime - šedozelené



.png?688348fa)
Detailní popis produktu
Svršek vyrobený ze semišové kůže a vložek ze syntetické tkaniny dokonale obepíná chodidlo, a to díky podrážce navržené tak, aby odpovídala jeho ergonomii.
Asymetrické šněrování a klínek poskytují lepší míru přesnosti díky dokonalému obepnutí během pohybu. Lehký EVA klín ideální pro dopad na zemní rozptyl. Specifická podešev Vibram Multiverse pro smíšený terén, s funkčním vzorkem i pro dojezd, s maximální přilnavostí na patě a plnou špičkou pro bezpečnost při lezení.
Specifikace:
Materiál: semiš - textil
Podešev: Vibram® Multiverse
Výztuha: SOFT
Podšívka: GORE-TEX Extended, comfort footwear
Mezipodešev: Moulded EVA Bi-Density + ESS
Stélka: PU Open Foam Moulded + Fabric
Hmotnost: 790 g (pár - vel. 8/42)
Doplňkové parametry
| Kategorie: | Turistické / trekové pánské boty - nízké |
|---|---|
| EAN: | 8026473458997 |
| Pohlaví: | Muži |
| Výška boty: | Nízká |
| Materiál: | Kůže/Syntetika |
| Šířka bot: | Normální |
| Membrána (voděodolnost): | GORE-TEX, Membrána (voděodolnost) |
| Barva: | Šedá, Zelená |
| Hmotnost/pár (g): | 751 až 990 g |
| Šněrování: | Tkaničky |
| Druh produktu: | Obuv |
| #sizes_table#: | /velikostni-tabulka-kayland/ |
Příběh firmy Kayland® sahá až do roku 1971, kdy Giovanni Bittante založil významnou společnost zaměřenou na výrobu bot. Specializuje se na technické boty, boty pro horské a venkovní aktivity.
Společnost úzce spolupracuje s týmem profesionálů: Kayland® Professional Team, aby předvídal trendy na trhu a zároveň realizoval nové produkty, které zůstávají na špičce v oblastech trhu, kde je společnost Kayland® přítomna.
Od března 2013 je Kayland® součástí skupiny M.G.M. Společnost M.G.M. vznikla ve městě Montebelluna (TV) v roce 1982. Po mnoho let vedla významné projekty a spolupracovala s předními světovými značkami v oblasti sportu a sportovního oblečení.
Do procesu výzkumu společnost stále více zapojuje horské profesionály a sportovce z celého světa, aby nejprve přispěli do procesu výzkumu a vývoje. Tito lidé jsou také poté zapojeni do dalších akcí týkajících se jednotlivé propagace značek.